欢迎来到作文网!
  • 官方微信

    作文网微信

    (www_zuowen_com)
    一手好文 一生受用

作文 > 英语作文 > 考试英语作文 > 中考英语作文 > 08年四川攀枝花中考英语满分作文

08年四川攀枝花中考英语满分作文

2009-05-31 来源:网络资源

  假如有一个澳大利亚中学生访问团下周到你校访问三天。学校将进行接待人员选拔,所有参加者都要进行英文讲演。请你以学生张华的身份写一篇英文讲稿。

  内容包括:1、自我介绍;2、你参加的目的;3、你能胜任工作的优势(至少两点);

  要求:1、80词左右,可以适当发挥。开头已写出,但不记入总词数。2、文中不能出现你自己的姓名和所在学校的名称等相关信息。

  Good afternoon, everybody._____________________________________________________________________

  参考中考英语满分作文:

  Good afternoon, everybody.My name is Zhang Hua, from Class 1, Grade 3. I'm very pleased to make a speech here. As a Junior 3 student, I'd like to be a volunteer and do something for the Australian student visitors.

  I have learnt English for more than five years. I'm good at speaking English and always ready to help others. I often take part in different social work. I've learnt to how to communicate with foreigners.

  So, I hope you can give me a chance and I'll try my best to work well. Thank you!

不够精彩?再来一篇
 
广告合作请加微信:17310823356

关于我们 | 营销合作 | 友情链接 | 网站地图 | 服务协议 | 投稿须知 | 问题反馈 | 联系我们

京ICP备09032638号-30 北京市公安局海淀分局备案编号:1101081950号

违法和不良信息举报电话:010-56762110 举报邮箱:wzjubao@tal.com

作文网版权所有 Copyright © 2005-2021 www.zuowen.com . All Rights Reserved